Ugrás a publikus portálra
Gyakran ismételt kérdések
Kapcsolatfelvétel
Útmutató
Fogalomtár
Az elektronikus formában benyújtandó pályázati anyag milyen dokumentumokat tartalmaz?Nyomtatás

A Pályázati program Felhasználói leírás/Elektronikus dokumentáció pont szerint a pályázathoz csatolandó valamennyi, a Pályázati kiírás 11. pontjának 2. pontjában felsorolt dokumentumot elektronikusan is csatolni/rögzíteni kell a pályázat elektronikus példányához, így biztosítva a teljes egyezőséget a papír alapon benyújtott, illetve az elektronikus adathordozón benyújtott pályázat között. A pályázati segédprogramban a „Nyilatkozatok nyomtatása" gombra kattintva állíthatja elő a Pályázati kiírásban mellékletként megjelölt nyilatkozatokat, igazolásokat, ezután kerülhet sor a nyilatkozatok cégszerű aláírására, majd az „Elektronikus iratok” menüpont segítségével a .pdf formátumban scennelt dokumentumok csatolására. A pályázat tömörítésére, valamint CD/DVD lemezre történő kiírására valamennyi dokumentum felvitelét követően kerülhet sor, így kerül be a könyvtár teljes tartalma a tömörített mappába.

Vissza az oldal tetejére