Ugrás a publikus portálra
Gyakran ismételt kérdések
Kapcsolatfelvétel
Útmutató
Fogalomtár
Amikor megpróbálok digitálisan aláírni valamit az oldalon, akkor a megjelenő tanúsítvány kiválasztó ablakban nem szerepel a tanúsítványom! Nyomtatás

Ez a probléma akkor lép fel, ha a tanúsítványa már lejárt (általában 1 évre érvényes tanúsítványt adnak ki a hitelesítőszolgáltatók), így már nem tudja használni digitális hitelesítésre. A probléma másik lehetséges oka, hogy nincs, vagy nem megfelelően van telepítve a tanúsítványa. Internet Explorer böngészők esetén ezt a következő módon lehet ellenőrizni: Eszközök > Internetbeállítások > Tartalom fül > Tanúsítványok gomb.

A Tanúsítványok gomb lenyomását követően megjelenik egy másik ablak, melyben a Személyes fül alatt szerepelnie kell a tanúsítványának (ha nem szerepel itt, akkor hibásan, vagy nincs telepítve a tanúsítványa). Ha itt szerepel a tanúsítványa, akkor dupla kattintással rá kell kattintani a tanúsítványra, ekkor előjön a tanúsítvány adatlapja. Ezen adatlapon az Általános fül alatt, az Információk a tanúsítványról szöveg előtt, ha az oklevél ikonon egy piros körben fehér X jel látható, akkor a tanúsítvány lejárt, vagy hibás. Fontos hogy az itt látható adatlapon az érvényesség vége mezőben olyan dátum szerepeljen, ami nem előzi meg a mai napot! Valamint a "Van személyes kulcsa, ... " szövegnek szerepelni kell az adatlapon. Ha sárga háromszögben fekete felkiáltó jel látható, akkor helytelen telepítést jelent! Mindkét esetben el kell távolítania és újra kell telepítenie a tanúsítványokat,.

Vissza az oldal tetejére