Ugrás a publikus portálra
Gyakran ismételt kérdések
Kapcsolatfelvétel
Útmutató
Fogalomtár
Az intézményünk nem szerepel a törzsállományban. Mi a teendőm?Nyomtatás

Ha intézménye nem szerepel az adatbázisunkban, akkor kérjük, hogy a nyilvántartásba vételről szóló igazolást és cégkivonat hiteles másolatát, valamint elérhetőségeit küldje meg postai úton (e-mail-en és faxon küldött másolatokat nem tudunk elfogadni) az alábbi címre:

Nemzeti Munkaügyi Hivatal/Szak és Felnőttképzési Igazgatóság

Vizsgaügyviteli Főosztály/Vizsgafelügyeleti, Tételkészítési és Expediálási Osztály

Székhely: 1089 Budapest, Kálvária tér 7.

Telephely: 1085 Budapest, Baross utca 52.

A beküldést követően munkatársaink rögzítik az intézményi adatokat a törzsállományban. A rögzítés állapotáról a 433-1769-es telefonszámon kaphat információt (külön értesítést a rendszer nem küld). A jelszó igényléskor az intézményét kiválasztva, majd a további adatokat (e-mail cím, telefonszám, kitöltő személy neve) megadva kérvényezheti jelszavát. Fontos, hogy kérvénye csak a kitöltő személy nevével lesz érvényes, cégnévvel nem!

A kérvény leadását követően ellenőrizzük, hogy jogosult-e a választott intézmény nevében eljárni (szükség esetén, telefonon felkeressük), amennyiben van jogosultsága, akkor e-mail-en megkapja a belépéshez tartozó jelszót. Bejelentkezni az ön által megadott e-mail címmel (amelyre a választ is kapja) és jelszóval tud.

Vissza az oldal tetejére